Het is bijna zover! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Femke Dijkstra - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Femke Dijkstra - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Femke Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Femke

21 Oktober 2015 | Nederland, Goor

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen! de kriebels beginnen langzaam op te spelen, maar ik heb er vooral heel veel zin in! Wil je mijn avonturen volgen, meld je dan aan voor de mailinglijst, zodat je geen verslag mist.

Ik hoop dat jullie van mijn verhalen zullen genieten!

groetjes femke

  • 21 Oktober 2015 - 15:44

    Yvonne Makkinje :

    Wat een top mens ben je, met zoveel lef. Ga genieten, maar dat is jou wel toevertrouwd.

  • 21 Oktober 2015 - 17:30

    Tamara Kornegoor :

    Wens je ontzettend veel plezier!!! En ben heel benieuwd naar je verhalen!!

  • 21 Oktober 2015 - 18:03

    Patricia:

    Ooh wat ontzettend stoer!
    Geniet ervan en we gaan je volgen ;)

  • 21 Oktober 2015 - 19:16

    Petri:

    Spannend hoor en zeker STOER ,!!! Petje af !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

23 oktober gaat mijn grote reis van 8 weken naar Australie beginnen. Om het thuisfront van mijn avonturen op de hoogte te houden, zal ik regelmatig hier een blog plaatsen.

Actief sinds 21 Okt. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 4968

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2015 - 17 December 2015

backpacken in australie

Landen bezocht: